Toggle Nav

Samenwerken

SAMENWERKEN MET TTP CONCEPTS
Wij doen zaken met retailers, online & offline, of het nu gaat om een kookwinkel om de hoek, marktplaats of een supermarktketen. Ook leveren wij aan B2B klanten zoals loyaliteitsspecialisten, horeca-leveranciers, projectindustrie, businessgift- en de incentive markt. Een samenwerking is niet alleen gebaseerd op cijfers, wij stellen dat vertrouwen en enthousiasme de basis is van een langdurig partnerschap, beiden continue op zoek naar kansen en mogelijkheden.

VOORDELEN VAN ONZE SAMENWERKING
De slogan buying profit, selling pleasure hebben we omgezet naar voordelen voor jou als inkoper- en wederverkoper. Samenwerken met ons moet vooral gemakkelijk zijn, zodat het gehele proces, van inkoop naar verkoop, soepel kan verlopen en we samen de beste resultaten kunnen behalen. Hoe hebben we dat uitgewerkt?

TTP Concepts heeft een laag franco orderbedrag voor levering in de Benelux. Je kunt jouw voorraadbestelling doen vanaf €500,- netto.
Jouw bestelling kun je doen in de mix van de merken. Combineren van diverse merken in één order zorgt ervoor dat je vaker kunt bestellen en daardoor jouw voorraad goed kunt monitoren.

Bestellen kan in de mix van de merken en dan ook nog eens per stuk. Zo houd je jouw voorraadpositie goed onder controle en kun je met iedere bestelling zonder risico nieuwe artikelen uitproberen om jouw vaste klanten te verrassen en beweging te houden in het assortiment.
De bestellingen worden geleverd binnen 3 tot 5 werkdagen in de Benelux. Dat doen we voornamelijk met eigen vervoer, zodat we onze service kunnen garanderen. Indien het pakket zich leent voor een pakketdienst, wordt dit uitbesteed.

Bestellen doe je zoals jij dat wilt, via een afspraak in onze showroom, telefonisch bij jouw accountmanager, elektronisch via een koppeling of vanuit jouw eigen stoel via onze bestelsite.

DATA
Zonder data en content geen verkopen. Daar geloven we heilig in. Bij TTP Concepts hebben we alle informatie van alle producten gerangschikt en kunnen we jou heel efficiënt voorzien van alles wat jij nodig hebt om (digitaal) zaken te doen. Dat kan zijn in de vorm van een voorraad- en/of contentfeed. Daarnaast kun je als retailer jouw selectie vinden in een digitale bibliotheek wat betreft prijslijsten, afbeeldingen, logo’s en filmpjes voor gebruik op de (digitale) winkelvloer en social media.

TTP Concepts kan jouw volledig ontzorgen met dropshipment leveringen. We hebben daar een aantal condities voor opgesteld alsmede een vragenlijst om jou te ondersteunen het proces zo efficiënt mogelijk in te richten.

Wil je onze collecties met eigen ogen bekijken? Dan nodigen we je graag uit in onze inspirerende showroom in Berkel-Enschot, waar alle producten gepresenteerd staan. Zo kun je de sfeer goed beleven en inschatten welke werelden of merken het beste bij jou passen. Los van het feit dat we jou natuurlijk goed verzorgen en alle kennis en ideeën met jou delen voor een succesvolle collectie.

Je bent ook van harte welkom in onze showroom op de Trademart in Utrecht en Brussel waar we op georganiseerde beursdagen voor jouw klaar staan met ons team. Je vind ons ook op de diverse (inter) nationale beurzen waar nieuwe collecties getoond worden. Bekijk daarvoor onze beursagenda.

Wij houden van nieuwtjes! Dat houdt alles in beweging en beweging is noodzakelijk in een almaar veranderende markt. Wij helpen jou door al het nieuws te delen dat bij ons binnen komt. Of dat nu een nieuw merk is, een nieuwe collectie of kansen die afgestemd zijn op seizoenen of trends in de markt. Wij zorgen ervoor dat je bij blijft, zodat we samen kansen kunnen blijven benutten. Onze marketingkalender is een afspiegeling van de verwachtte trends. Wij nodigen je uit met onze marketingkalender te werken, zodat we samen op kunnen trekken. Volg ons via Social Media waar we ons nieuws ook delen en meld je aan voor onze nieuwsbrief

TTP Concepts heeft een team van specialisten dat goed weet wat er speelt in de markt, wat de trends zijn en waar de kansen liggen. Zodra je klant bij ons bent, kun je voor al jouw vragen terecht bij een aangewezen accountmanager. Onze service afdeling helpt jou met al jouw vragen omtrent service artikelen. Allen toegewijd om jou te ondersteunen met jouw verkoop- en serviceproces.

Contact
Heb je naar aanleiding van deze informatie nog vragen? Neem dan contact met ons op via deze pagina.